TEORI YANG MENJAHANAMKAN KITA

Siapa yang percaya fasa manusia bermula dengan beruk atau kera?
Siapa yang percaya kehidupan manusia bermula dengan zaman Mesoliti, paleoliti dan Neolitik?
Siapa lagi yang bercaya dengan kebanyakan teori sains yang karut-marut...

Hakikatnya kita semua tertipu... Al-Quran dan Al-Hadis telah menjelaskan yang sebenarnya...

Manusia yang pertama ialah Adam.. Adam yang yang telah dikurniakan dengan ilmu dunia.. Adam yang ada perasaan malu dan tahu menutup auratnya...
Dalam kitab Shahih Bhukhari dari Ibnu Abbas berkata, 'Rasullullah bersabda, 'Di antara Adam dan Nuh berjarak sepuluh zaman dan semuanya beragama Islam." Maka siapa yang dapat membenarkankan ini? Hadis ini amat bertentangan dengan para ilmuan... Jelas ada di antara kita yang meraguinya dan masih bulat dengan pegangan bahawa manusia pada mulanya bodoh, tidak beragama, hidup tiada terurus, tiada berpakaian dan sebagainya..

Saya dengan yakin beriman bahawa dari awal penciptaan manusia, manusia adalah sudah sempurna... dibekalkan ilmu dan agama. Tiada telanjang, tiada umpama binatang dan tiada jahil lagi hina.

Zuhey : Sila baca dan dapatkan buku RAHSIA PENCIPTAAN DARI 'ARASY KE BUMI Jilid 1 & 2karangan Idh Wardani terbitan Jasmine Enterprise. Buku ini telah mendapat surat pengesahan dari Universiti Al-Azhar As-Syarif.
Banyak perkara yang dibentangkan yang menzahirkan ketempangan serta kecacatan teori dari ilmuan dan sains yang selama ini memesong pengetahuan asal kita. Wallahu 'a'lam

Tiada ulasan: